maandag 18 januari 2010

tweede keukendoek

En hierbij een foto van de blauwige keukendoek. Toch wel heel jammer en eigenlijk vooral ook vervelend dat de flitser het niet zo best meer doet.Maar dit is dus de tweede doek en hij heeft een lichtblauwige kleur. Ik ga lekker door met weven, geniet er reuze van.

De sokken voor zoonlief gaan ook gestaag door alleen dat vestje van al die mooie bolletjes laatst, dat wil nog niet erg opschieten. Maar niet getreurd, alles sal reg kom.

Kijken jullie wevers ook nog even op http://www.weaveblah.blogspot.com/ Ze heeft een leuk weblog.

Tot de volgende keer.

O ja, dat boek wat ik op dit moment lees 'de beren los' van John Irving kan me totaal niet boeien. Maar ja, toch maar doorlezen.

Nou daaaaaag.

3 opmerkingen:

Corrieneeltje zei

Marion gaat dat zo snel, een doek weven? Nou ja, het voorbereidende werk zal waarschijnlijk veel meer tijd eisen dan het werkelijke weven, maar wat zijn ze prachtig!

weaveblah zei

Thank-you Marion for your nice comments about my blog.

May I return the compliment and say I am enjoying reading your blog too; and via your photos, I can watch as your beautiful weaving progresses.

Regards

Annie zei

Marion, je zou ook eens kunnen proberen je flits uit te zetten: vaak wordt de foto dan beter. Je moet dan wel op het lichtste uur van de dag fotograferen en/of veel ander licht op je werk hebben. Zo maak ik de meeste van mijn foto's: zonder flits.
verder ziet je weefwerk er mooi uit!