zaterdag 9 juni 2012

komende week, next week

Dit blok van de Dear Jane (G6) heb ik zojuist afgemaakt, nou ja, vanmiddag. Daarnet heb ik heerlijk gekookt en gegeten :-) Aardappel-venkelstamppotje met een heerlijk pepersteakje. MMmm. En zelfs een dessert vandaag, IJsbolletjes overgoten met hele sterke koffie en een amandelkoekje, heerlijk.

I just finished this Dear Jane block (G6), well, this afternoon. I just cooked us a lovely little dinner. Potatoe-fennel ehhhh, mashed. With a nice pepper steak. Mmmmmm. I even made us a desert. Icecream wich I poured over some strong coffee with two almon cookies, delicious.

Vanaf morgen ben ik een weekje op sjouw. Eerst ga ik naar Warffum in Groningen naar het quiltfestival en daarna naar mijn appartementje om de rest van de week weefles te hebben bij Mirja Wark van de Golden Haand. Heerlijk, ik kijk er nu al naar uit, al zal ik de mannen missen want zij blijven thuis. Voetbal kijken, ik niet hihi.

Tomorrow I'll be away for a week. First I'll go to The Quiltfestival Groningen and then to my B&B because Í'll be staying Finsterwolde for a weaving class. Mirja Wark is my teacher for those 5 days. I'll miss my two men because they stay at home. Watching the EK soccer, I won't LOL.

3 opmerkingen:

Wilma zei

Je hebt een druk weekje voor de boeg, maar wel erg leuk! Ik vind de kleurencombinatie van je blok erg mooi! Heel erg knap!

Thea zei

veel plezier de komende week.

gr thea

Gjeani zei

Veel plezier!