woensdag 20 juni 2012

Deze week. This week.

Ik ben weer thuis, al een paar dagen maar ach een kniesoor die daar op let :-)
Het was heerlijk, ik heb weer heel veel geleerd van Mirja, weven wordt steeds leuker.
Natuurlijk was ik ook mijn naald en draad niet vergeten en heb ik 's avonds een enkele keer een steekje gemaakt.
Deze blokken zijn nu klaar.
G8

 F7

Wij zijn zondag eerst nog naar Warffum geweest om mijn eigen quilt te zien hangen, klinkt vreemd om 200 kilometer te gaan rijden om je eigen quilt te zien, maar het was best stoer. Ik moest immers toch in de buurt zijn die week..... (Finsterwolde ligt bijn om de hoek bij Warffum ;-)
Natuurlijk ging de knip open maar bescheiden,....... oh nee toch niet hihi vergeten op de foto te zetten maar ik heb ook nog een draaiende snijmat gekocht en het patroon  'playing with paper pack 6' van Sue Daley.
Shame on me.... nee hoor.
En vandaag? vanmorgen ga ik met de dames kletsen, breien en spinnen.
Vanmiddag thee visite.
Donderdag ga ik mijn weefwerk van de cursus afwerken en vast ook nog weven.
Vrijdag, dan is mijn lief vroeg weer thuis, een uurtje of half elf want dan begint zijn vakantie.........

2 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Een draaiende snijmat? Daar kan ik me dus helemaal geen voorstelling bij maken.
Moet heel bijzonder zijn geweest, denk ik, je quilt ergens anders te zien hangen, waar anderen hem kunnen bewonderen.

bommelmien zei

Wat leuk dat je een aantal dagen geweven hebt in Finsterwolde.. Heerlijk om zo bezig te zijn. Eind april ben ik naar mijn weef lerares geweest, die nu in Noord Duitsland woont. Ik doe daar altijd heel veel inspiratie op en kan weer maanden voor uit... In het najaar ga ik er weer naar toe en in de tussentijd bellen we regelmatig met elkaar.
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.. Binnenkort schrijf ik wel weer wat.... Ga je volgen, zodat ik niets hoef te missen. Van quilten heb ik geen verstand, maar ik vind het wel heel leuk om te zien wat daar allemaal mogelijk is.
Tot een volgende keer en groeten van Willemien út Fryslân.