woensdag 7 januari 2009

asford electronic spinner

Waar een pijnlijk voetje al niet goed voor is.....................
Nou, dat klinkt toch niet helemaal zoals het is, en toch ook weer wel.
Ik heb sinds begin december zo'n pijnlijke plek onder mijn hak van mijn rechter voet dat ik niet meer heb gesponnen sindsdien.
Awel, af en toe geprobeerd en dan weer heel erg spijt want nee, het was nog niet over. Dus uit frustratie schrijf ik Dineke van 'De Spinners' een mailtje of ze niet een tweedehands electrisch wieltje ergens in een hoekje had staan! Echt iets om in een hoekje te hebben vinden jullie ook niet.

De volgende morgen, kerstmorgen, krijg ik een mailtje terug
(nog voor het kerstontbijt, kan je nagaan) met de mededeling: "ja hoor, ik ga nu ontbijten, zullen we na de kerstdagen even verder overleggen? !!!!!!!!!!!!!!!
Je begrijpt dat dit toch wel een beetje onverwacht was. Het mailtje was eigenlijk uit pure frustratie gestuurd en een tweedehands electrisch wieltje, wie heeft dat nou staan? Dineke dus.
Inmiddels, na toch enig twijfelen want eigenlijk was dit niet echt de bedoeling van het mailtje (of toch wel ;-) is het ding gisteren binnen gekomen.
Ik ben zo blij als blik. Ik heb er gisterenavond al eventjes op geoefend want het werkt toch wel een ietsiepietsie anders als een trapwiel, maar wat heerlijk om weer een draadje te maken.
..........................Alsof de wereldvrede er van afhangt.
Zou trouwens ook een idee zijn.Spinnen in plaats van schieten. Begint immers ook met de 'S'.


Maar goed, ik heb vandaag wat te doen ( hi hi) en wens jullie allemaal een fijne dag toe.

1 opmerking:

Corrieneeltje zei

Dat is nog eens een ideale aanwinst met een zeer pootje! Wat heerlijk als je dan weer aan de slag kunt hè!
Maar die pijn onder je hak, dat kan heel goed een ontstoken pees zijn, soms noemt men dat hielspoor. Ik heb het enkele jaren geleden ook gehad en ben . Ik kreeg een zooltje aangemeten maar dat kon ik alleen in speciale schoenen dragen. Er zat in die zooltjes een kuiltje op de plaats van de pijn en ik liep er zo op weg, dat scheelde al een boel narigheid. Het heeft een jaar geduurd en toen was het weg, gelukkig, want het is een vreselijk pijnlijke geschiedenis. Mijn zus heeft het ook gehad en die kreeg weer een ander zooltje dat in al haar schoenen paste en ze kwam er ook vanaf. Heel veel sterkte Mariuon, ik zou er maar naar laten kijken want anders wordt het misschien erger dan nodig is.