dinsdag 2 september 2008

Knotsgekke kaarten en scrap dagen in Zwolle.

Jawel, het kaarten festijn is weer geweest!
Ik heb mijn zusje weer geholpen met een beurs. Haar bedrijfje speelt zich vooral af via het internet maar toch ook regelmatig een beurs en dan mag ik mee. Jippy!
We gaan dan meestal in een hotel of bed and breakfast en deze keer zaten we hier.
Reuze mooi zo aan dat water. Het bleek dat hier tot in de jaren 60 klei uitgegraven werd waar dan stenen van werden gemaakt. Daarna ging het gebied naar staatsbosbeheer en het is nu een prachtig watergebied.
Maar we gingen vooral om te werken natuurlijk. Zulke dagen vind ik dodelijk vermoeiend maar oergezellig. De medestandhouders zijn inmiddels 'vrienden' . Ik bedoel dat we elkaar al jaaaaaaaaaaaaaren een paar keer per jaar tegenkomen en dan hoor je nog wel eens wat van elkaar.
Deze beurs was wel een beetje saai wat 'sterke verhalen' betreft. Er is niets spannends of speciaals gebeurd. Ach ja.

Wel heb ik bij onze origami vrienden weer papier gekocht (kan het niet laten ;) En geleerd hoe ik zo'n ster moet vouwen. Het heeft vast een andere naam maar ach. Ik heb later thuis ook nog een kleintje gevouwen, ik zie het wel voor me als kerstversiering.


De placemats zijn al in gebruik, ik ben zo trots als een ouwe aap.

Ik ga strakjes verder met inrijgen van mijn nieuwe weefproject. De kleedjes voor over de leuningen van de bank hoewel het mij ook wel leuk lijkt om er kussens van te maken. Weet ik nog niet. Eerst maar eens rijgen.

En straks lekker koken, heb ik nu al zin in. Een lamskoteletje met gorgonzola en champignons uit de oven met spinazie en aardappeltjes uit de oven. MMMMM, moet een mooie dag worden zou mijn lief zeggen.

3 opmerkingen:

Corrieneeltje zei

Hallo Marion, wat ben je fijn bezig geweest met je weefwerk en wat jammer dat de vorige poging mislukte. De placemats zijn heel mooi geworden. Leuk logeeradres had je met je zus en origami doe ik niet vaak, maar toch opok heel graag, dus ik snap dat je de verleiding om dit mooie papier te kopen niet kon weerstaan ;- ))

Anoniem zei

Nice to visit in your place. Havea nice day and Greeting's from Jakarta, Indonesia !

Anoniem zei

wat ik zocht, bedankt