maandag 7 mei 2007

mobius sjaal




Een mobius sjaal in wording. ik dacht, kom het is prachtig weer ik ga maar eens een wollen sjaal bij mijn wintervest breien. :) . Afgelopen winter heb ik een vest gebreid in de module techniek en ik vond de hals wat ruim, omdat ik nog wat bollen over had kwam het idee van de mobius op. Met hier en daar een kleurtje vind ik hem erg leuk geworden. En zo heet was het nu ook weer niet. Lekker bezig geweest dus.


Inmiddels heb ik wel borduurstof gekocht. Spierwit! met wit garen om een kleedje voor op mijn kaptafel te maken. Niet dat ik een kaptafel heb................. het is een plank die ik vrij heb gemaakt in een open kast. Maar voor mij is het een kaptafeltje en daar hoort natuurlijk een mooi kleedje op. Ik ben er al aan begonnen en het is en de 'marker wit en snee' techniek. Heeft veel weg van 'hardanger'. Het is niet eens zo heel fijn (10 draden p.cm.) maar omdat het een tamelijk dikke borduurdraad heeft gebruik ik toch een loep. Zo'n ding wat om je nek hangt, het is geen gezicht en daarom doe ik dit als ik alleen thuis ben.
Vandaag gun ik mezelf een teutel dagje dus na de afwas, stofzuiger en schoon toiletje ga ik lekker koffie drinken en borduren. Groetjes.




1 opmerking:

Anoniem zei

[B]NZBsRus.com[/B]
No More Sluggish Downloads Using NZB Downloads You Can Instantly Find High Quality Movies, PC Games, Music, Software & Download Them @ Alarming Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet Search[/B][/URL]