donderdag 26 april 2007

wolletjes sjaal


Ziehier de foto van de wolletjes sjaal. In een eerder bericht kan je lezen dat ik de wol in een pakket bij het stookhok heb gekocht en daar heerlijk van heb zitten spinnen en breien. Daarna lekker door een sopje gehaald en voila, een heerlijk zachte stoere sjaal. lekker lang en breed, laat de winter maar komen....... :)
Vandaag ga ik het stekenlapje afmaken wat ik voor de voorwerkster van de handwerkclub zou maken. Ik heb me namelijk aangemeld bij 'vrouwen van nu' en ga meedoen met de handwerkclub. Ik zou eerst wat steken maken zodat zij een beetje kon zien wat ik in mijn mars heb. Thuis afmaken en later nog even terug komen is de bedoeling. Volgend seizoen ga ik dus de cursus volgen en misschien begin ik dan met pointe de saxe maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Na alle drukte van de afgelopen tijd (ook gisteren weer) ga ik vandaag genieten van een 'lui' dagje (alsof ik kan niksen). Ik ga nu mijn zoon uit bed halen want die moet straks weer naar school.
groetjes en gezellige dag.

Geen opmerkingen: