dinsdag 22 mei 2007

de tuin

Een hoekje van onze tuin. Ik wordt altijd vrolijk als ik daar naar kijk. Zonnig, groen en gezellig rommelig.



Inmiddels zijn mijn lila sokken klaar en nee, nog geen foto. Het was een leuk steekje om te doen. Te vinden op de site van Wolhalla, zigzag sok met gaatjes.

Nu ben ik blauwe texelaar aan het spinnen om daarna te twijnen en een kleine deken van te breien. Heerlijk in je bed als je last heb van je rug of zo onder je laken natuurlijk. Voorheen had ik een schapenvacht maar die is hemelen. Ach het is een leuk werkje.

Voor mijn moeder ben ik nu ook een mobiussjaal aan het breien. Dit werkje laat ik bij haar liggen en als ik dan bij haar ben heb ik een 'dom breiwerkje' want bij dat breiwerk kan je met een gerust hart kletsen en dat kunnen we wel. Het materiaal is katoen/linnen/polydinges. Ze houd nu een maal niet van wol. In de kleuren jeans, licht linde groen, bordeau rood, licht blauw en donker groen. Wordt vast wel wat.

Groetjes en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: