dinsdag 24 april 2007

links

Odette ken ik via het spinnen. Nee niet op de sportschool maar vanwege het wol spinnen.
Ze heeft een leuk blog, natuurlijk leuk en ze spint, vilt en breit wat af.
Inmiddels is het me ook gelukt om haar blog aan de zijkant van mijn blog geplaatst te krijgen.
Zo wordt het nog eens wat met ons Odette.

Op de foto een project met de spintol. Het sjaaltje is al klaar en ook al verkocht. Ik gun het degene die het gekocht heeft maar eigenlijk vond ik het zelf ook zo mooi. Niet getreurd, iemand is er blij mee en ik kan weer aan iets nieuws beginnen.

Morgen ga ik met een vriendin naar Bottger, de lokale stoffenzaak. Deze is pas verbouwd en erg mooi geworden. Ze zitten midden in de stad en hebben een keuze...... van een voordelig katoentje tot een luxe designer stof van E 150,- Doet maar even zeer....... wel heel erg mooi.
Ik heb de laatste keer dat ik daar was een mooie linnen stof gezien en daar ga ik morgen voor. Zal vast met iets leuks thuis komen.

Ik ga nu boodschappen doen en hopelijk groene asperges kopen want daar heb ik toch een lekker recept mee. Het water loopt me nu al in de mond.

Groetjes en eet smakelijk,

1 opmerking:

odette zei

hihi als ik tegen iemand zeg dat ik spin, vragen ze meestal "oh bij welke sportsschool ga jij?"
Ohhh lekker asperges.....