maandag 7 februari 2011

Creatiefweekend en quilt en patchworkdagen in Vijfhuizen.

Spannend, spannend, spannend.

Hebben jullie ook zo'n zin? Deze creatieve dagen zullen verschillende lezers aanspreken denk ik.

Ik sta in de kraam van mijn zusje; De Stempelstudio, kraam 181-182, op de creatief beurs. Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Onder hetzelfde dak zijn dan ook de patchwork en quiltdagen..... ook zo leuk. Daar zal ik vast  heerlijk gaan shoppen, zeker nu mijn grote quilt klaar is. Ik hoop daar ook sommigen van jullie, quiltsters, te ontmoeten. De stempel liefhebbers zie ik vast wel aan onze kraam.
Ik loop rond met een naambordje van de stempelstudio en met mijn naam erbij, is weer eens wat anders als een anjer hihi.
 Weet je welke stempels de Stempelstudio ook verkoopt?
Geweldig toch.
Jullie zullen deze stempeltjes gemakkelijk kunnen vinden want we gaan ze op een quiltlapje presenteren.
Helemaal in stijl.
Wie gaat er allemaal nog meer naar Vijfhuizen????????????

Don't you just like those rubber stamps? My sister sells them at the craft fair but she also has a rubber stamps webshop called The Stempelstudio.
At the same time, in the same building is also a quilt fair! I'm so happy LOL.

5 opmerkingen:

Raewyn zei

Cute stamps alright!! Have fun at the quilt fair!

Wilma zei

Ik vind de stempels geweldig! Maar je gaat mij niet tegenkomen in 5Huizen. Wellicht komen we elkaar weer ergens anders tegen!

Judy zei

What cute stamps! You will have fun with those! Enjoy yourself.

Greetings from Idaho,
Judy

Marieke zei

Stond je er vandaag ook? Ik was helaas het nummer van de stand vergeten, anders was ik je misschien wel tegen gekomen.

Simone de Klerk zei

Welke inkt gebruiken jullie, om dit op stof te stempelen?