woensdag 4 maart 2009

baby's

Het baby virus slaat een klein beetje om mij heen :)
Onze PGB-er wordt als alles goed gaat begin april papa en mijn 'sportjuf' is ook zo'n 24 weken onderweg.
Nu vroeg Corrie naar het babydekentje van het speldwerk van het vorige blogje en ziehier.
Ik vind het echt vele malen mooier geworden nu ik het heb opgespannen op deze manier. Het ligt nu keurig opgevouwen te wachten in mijn kleedjes kastje. Ik ben dol op geborduurde kleedjes en heb daar een kastje voor waar ik ze bewaar. Dit dekentje mocht daar wel logeren vond ik.
De schoentjes zijn echt petieterig klein en het patroon is van Saartje. De medisch fitness waar ik nu sport loopt ten einde en ik ga met ingang van volgende week naar een 'gewone' sportschool. Als afscheid vond ik het leuk om deze schoentjes voor haar baby te breien. Voor de baby van de 'sportjuf' bedoel ik.
Om toch weer even in het gewone leven te stappen ook nog maar even een foto van mijn weefsel in wording. Ik wil graag placemats voor de pasen weven. Aangezien ik best nog wat voorraad katoen heb ben ik eens in mijn kast gaan snuffelen met de laptop erbij. Op internet is een site met een catalogus van projecten. Deze gebuik ik graag voor ideeen. Is vast niet echt de bedoeling van de site maar zo werkt het nu eenmaal.
Het moet nog allemaal opgeboomd worden. Eigenlijk is alleen de ketting nog maar klaar maar met een beetje geluk moet het lukken voor de paas.

Komend weekend ga ik op cursus in Den Haag. De spinners organiseren een weekend workshop over verschillende spin technieken. De leraressen komen uit engeland over. Ik heb er reuze zin in moet ik zeggen maar dat laat ik allemaal nog horen.
Nu eerst een kopje koffie.

5 opmerkingen:

Corrieneeltje zei

Marion het is echt een plaatje van een babydekentje en ik voel me vreselijk vereerd dat je op mijn verzoek twee zulke prachtige foto's hebt geplaatst. De slofjes zijn snoezig, wat een lief cadeautje!
Dan die prachtige kleuren garen voor de Paasplacemats, watzijn we toch rijk dat we zulke mooie hobbies hebben en zulk mooi materiaal mogen gebruiken. Groetjes van Corrie en ik wens je een heel erg leuk weekend toe marion!

Anoniem zei

bedankt marion voor de link van de catalogus, leuke dingen staan daar in
het dekentje is heel leuk en de slofjes vind ik snoeperig
groetjes Giny

Annie zei

Wat zijn die Saartje slofjes toch leuk, he? En ik ben blij, dat ik niet de enige ben, die steeds maar weer nieuwe babydekentjes maakt: er worden er nu weer vijf (vijf!) verwacht hier, waaronder twee tweelingen. Je paasweefsel ziet er veelbelovend uit. Ik ben benieuwd!

Annie zei

Ik heb je zojuist genomineerd voor de Kreativ Blogger award!

Anoniem zei

veel geleerd