woensdag 22 oktober 2008

wat ik zoal aan het doen ben

Het is wat stilletjes op mijn weblog maar dat betekent meestal dat ik vanalles aan het doen ben.

En dat klopt nu ook weer. Ik ben bezig om mijn shrug af te maken. Dit is breien en haken zoals het komt. Er ligt een papieren patroon op tafel en ik brei een willekeurig stuk en kant dan af. Daar ga ik op haken, ook in het wilde weg met af en toe een gehaakte rozet ertussen. Erg leuk om te doen maar omdat ik nu met de randen bezig ben en de vorm van het patroon belangrijk wordt moet ik steeds kijken of het werk nog klopt met het patroon. Het gaat nu dus niet zo heel snel meer, maar ach, ik loop nog niet naakt............
















De foto's doen het werk niet echt heel veel eer aan maar zo krijg je in elk geval een beetje een idee.
Het is hier herftsvakantie dus erg rustig, zoonlief slaapt nog. Dus wil ik niet al te veel lawaaidingen doen. Mijn scheermolen is zo'n lawaaiding. Ik ben een ketting aan het haspelen voor een aantal kerst theedoeken. katoen 16/2 voor op mijn 'nieuwe' getouw. Nu zijn we nog met wat aanpassingen aan dit getouw bezig dus het wordt denkelijk meer een kerst activiteit dan een kerstkado ...........................
Maar ook dat is niet erg want iedereen aan wie ik het kado had willen geven heeft gelukkig genoeg theedoeken :-)

Ik ga nu verder borduren aan het werkje voor mijn goede vriendin en een heerlijk kopje koffie nuttigen. Groetjes.
ps; ik heb twee nieuwe links op mijn link pagina, over clun forrest schapen en dan vooral hun wol.

1 opmerking:

Corrieneeltje zei

Hallo Marion, wat een geweldig werkstuk ben je hier aan het maken, ik heb nog nooit gehoord van deze manier van werken en het wordt een plaatje!