woensdag 5 september 2018

Mixed media aquarel

Via mijn Finse schilder coach leer ik heel veel. Vooral om je fantasie zijn gang te laten gaan. 
Begin 'zo' en ga 'zo' door en je eindigt misschien wel 'zo'.
Niet dat je haar precies na kan/wil doen, ze geeft vooral aanwijzingen hoe je iets zou kunnen doen. En daar heb ik wat aan.

Dit is een dubbele pagina in mijn moleskine boekje 40x13 cm.

Eerst met inkt en aquarel de kleuren van links naar rechts, van heel donker naar heel licht opgezet, dan nog meer aquarel, kleurpotdood en acrylverf.
En weer aquarel, kleurpotlood en acrylverf, net wat je denkt dat nodig is.


De combinatie van deze materialen heb ik al eens eerder gebruikt eind 2015. 

Dit is er één van.
Toch wel een verschil met die van nu haha.

Maar ik heb er weer erg veel plezier in gehad en zal het vast en zeker nog eens doen.

Voor de website van de Finse schilder coach, klik hier.

2 opmerkingen:

christine zei

I love your the movement of dark to light in your new painting, and the lovely flow and little bird.

Marion B. zei

Thank you Christine, and so kind of you to visit my blog :-)