donderdag 20 februari 2014

Pauze Break.

Hallo allemaal,


ik houd even een blog-pauze. Niet omdat het me verveelt maar omdat ik aan twee cursussen begonnen ben, weven en spinnen, en er dus niet zoveel spannends gebeurd. Ik gooi wel regelmatig een berichtje op Facebook dus misschien zie ik jullie daar.
Ik kom terug!


I'm having a blog-break.
Not because I'm bored with it or something like that but I started working on two courses, weaving and spinning, so not much exiting to write about. I'll be on Facebook with short messages every now and then so maybe I'll meet you there.
I'll be back!

1 opmerking:

giny zei

groot gelijk, lekker weven en spinnen en we horen wel van je op facebook. Ik merk wel sinds ik op facebook ben dat ik ook veel minder blog.....Veel plezier!!! en ik ben wel heel benieuwd hoe je 24 schachten bevallen ;-)