vrijdag 6 januari 2012

Variahex to Germany. Variahex naar Duitsland.

Last week I learned that my Variahex quilt is one of the twenty quilts to go to Germany, 11 - 13 mei in Karlsruhe (www.nadel-welt.de) and to The Quiltfestival Noord Groningen, The Netherlands in June!
I have to say I'm happy and a little proud too. 
So this is where I spent so many hours lately: quiltingframe, Ipad, glasses, thee, phone and the remote because I like to listen to the tv or radio while working, everything I need around me :-)

Vorige week kreeg ik het bericht dat mijn quilt één van de twintig is die naar Duitsland, 11 - 13 mei in Karlsruhe (www.nadel-welt.de) gaat. Daarna, in juni nog naar het Quiltfestival Noord Groningen.
Ik ben blij en ook best een beetje trots.
Dus dit is waar ik al heel wat uurtjes heb doorgebracht, en nog zal doorbrengen; quiltraam, Ipad, telefoon, thee, afstandbediening en mijn bril hihi. Alles wat ik nodig heb om lekker bezig te zijn.
Ik schiet dan ook best al lekker op met het doorpitten.

12 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

GEFELICITEERD!!!!!!!
Wat heerlijk, om zo'n kunststuk te mogen tentoonstellen. Wat zul je trots zijn.
Succes met het verder quilten en veel plezier.

Annie zei

Wat leuk, Marion! Gefeliciteerd.

farbenfaden zei

Congratulatations auch von mir, leider wohne ich zu weit weg von Karlsruhe, sonst hätte ich dort mal vor bei geschaut.
lg
Claudia

Thea zei

Super marion van harte gefeliciteerd
zeker iets om trots op te zijn.

Gr en nog de beste wensen thea

Margreet zei

Marion, gefeliciteerd! Daar mag je zeker trots op zijn. Ziet er prachtig uit. Wat ben je toch een talentvol en veelzijdig mens.

Jody zei

Gefeliciteerd Marion!
Although it is no surprise to see this happen as your quilts are very beautiful :-)

Petra zei

Gefeliciteerd, ik verheug me erop de quilt in Karlsruhe te zien hangen, een terechte keuze.

Sharon zei

Fantastic! Congratulations!! You are a wonderful artist. How great to have your work acknowledged.

Jossie zei

Gefeliciteerd Marion. Wat gaaf dat je quilt zo'n lange reis gaat maken. Jij en hij hebben het ook verdiend. Hij is prachtig.

quilting Jeannet zei

Wat ontzettend leuk joh! kroon op je werk, ik zag je vorige logje over je weefgetouwen, ohhh, en dan heb ik er ook weer zo,n zin in.....

Judy zei

How exciting!! Congratulations, Marion. That looks like a very comfy place to quilt. What a nice place to spend an hour or two or three :-)
Enjoy your week,
Judy

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat leuk zeg,dat die naar al die beurzen gaat.Nou dat zijn de uurtjes wel waard en je mag zeker trots erop zijn.
groetjes agnes