donderdag 24 april 2008

Creatieve route Alkmaar Noord.

Hoi allemaal,

Ik probeer een foto van de geverfde lonten te uploaden maar blogger geeft op dit moment een storing aan.
Toch wil ik jullie laten weten dat de



Creatieve route Alkmaar Noord


zondag 27 april is.



De openingstijden zijn van 11:00 tot 16:30. In de 'Mare Nostrum' (in het schoolgebouw van het Dalton College) zitten een aantal mensen bij elkaar en kunt u route boekjes krijgen, ook bij de bibliotheken geloof ik. Als u bij mij begint heb ik ook nog een paar route boekjes liggen. Ik woon op de Schoenmakerstraat 104.
Zodra het uploaden weer lukt zal ik alsnog de foto plaatsen.



Ik heb handgeverfde merino lonten
( ook heerlijk om mee te vilten),


verschillende strengen handgesponnen garens,


gebreide en geweven sjaals,



en nog wat 'oudere' werken die niet te koop zullen zijn. (daarom heb ik ze nog :) )
Die andere spulletjes zijn wel te koop.
Ook zal ik het spinnen demonstreren, er staat nog een wiel waar u zelf op mag spinnen. Ook het weven zal ik laten zien en ook daar staat een proefgetouwtje voor klaar waar u zelf op mag weven.
Hopelijk tot zondag en anders misschien tot een volgende keer.



Gelukt! De handgeverfde merino lonten.

1 opmerking:

alja spaan zei

Wat leuk en mooi allemaal. Groet, Alja Spaan, Atelier9en40, www.atelier9en40.nl