donderdag 31 januari 2008

Storm

Vandaag heb ik voor het eerst echt resultaat gezien van al mijn sporten van de laatste maanden. Ik ben lopend naar de supermarkt gegaan ! Jazeker, ik fietste altijd en vond dat al een hele onderneming maar vandaag had zoonlief mijn fiets mee en heb ik lopend de boodschappen gedaan. Het idee alleen al. En eerlijk gezegd viel het alles mee. Eigenlijk best wel lekker. Ze zullen ophoren op de fitness.

Maar ook op handwerkgebied ben ik lekker bezig. Eigenlijk heb ik teveel om handen en schiet zo niets echt op. Ik heb de blauwe wol gesponnen, werkelijk prachtig al zeg ik het zelf. En ineens een windvlaag om het huis, o ik ben zo bang voor de schutting........

Manlief pakt steeds een sjaaltje van mij dus heb ik nu wol gemengd om te spinnen en dan voor hem zo'n zelfde sjaaltje te breien in een stoere mannen kleur dat wel.


Ook mijn kleine kleedje in de Schwalm borduurtechniek vordert wat. Ik ben bij 'vrouwen van nu' lid van de handwerkgroep en daar leer ik van alles. Er is nog veel meer onderweg maar dat komt een volgende keer wel.
Vanavond eten we hutspot a la 2008 uit een boekje van Ikea over de hippe hollandse keuken. Later zal ik laten weten hoe het smaakte ik heb er wel zin in met dit weer. Ik ga koffie maken want mijn broer komt langs en dat vind ik altijd reuze gezellig.

2 opmerkingen:

Corrieneeltje zei

Hallo Marion, de nieuwe shawl krijgt de kleuren van de stormhemel die je laat zien, prachtig al die grijzen. Wat een storm toch zeg. Vannacht hoorden we de luiken van onze buren tegen de gevel klappen. Ik zal blij zijn als het iets minder heftig wordt. Wat geweldig dat je ook SChwalmer maakt, ik zie dat ook regelmatig bij een paar andere bloggers en vind het geweldig mooi en knap dat je dat kunt.

Anoniem zei

Dag Marion,
Jij bent lekker druk met allerlei handwerkactiviteiten. Prachtige wol en met prachtig schwalmer werk ben je bezig.