donderdag 7 februari 2019

Nou nee.......

Soms ben je met iets bezig waarvan je vanaf het begin al denkt...... nou nee.
Natuurlijk ga je toch door want opgeven staat niet echt in je woordenboek.
Natuurlijk blijf je denken....... nou nee.
En natuurlijk knip je het op een bepaald moment gewoon toch af. 
Het leven is immers te kort om aan weefsels te werken die je écht niet leuk vindt.

Bewijs dat ik ook scharen in huis heb om dingen stuk te knippen, heeeeerlijk hihi.

Nu is het wel tijd om te denken over iets nieuws. 
Meestal bedenk ik nieuwe projecten als het weefsel waar ik mee bezig ben een tijdje loopt. 
Zo ongeveer halverwege het weven begint het alweer te kriebelen, wat en hoe het volgende project zal zijn.

Ik denk een sjaal, materiaal uit voorraad denk ik zo. Hoewel nieuw kopen ook zo ongelofelijk leuk is. Maar ik heb nog wel wat mooi spul liggen. Voor me neerleggen en bedenken.  

Hm, toch saaier dan ik dacht. Dit doosje garen staat al jaren achter in de kast, zijde en zo maar in mijn gedachten was de inhoud veel mooier hihi. Nou ja, het verzinnen van een project is de helft van de lol.

In elk geval ben ik blij dat ik de knoop heb doorgehakt en het spul heb afgeknipt. En het nieuwe weefsel komt er ook ..... let maar op!

Geniet van de leuke dingen en tot volgende keer.

1 opmerking:

Judy zei

I’m with you, if the project isn’t working and it’s not making you happy, cut it off and throw it away. I just did that with some kitchen towels that just weren’t working for me. It looks like you have some nice yarns to play with!

Happy weaving,
Judy