zondag 28 december 2014

Zal ik wel of zal ik niet........


Zal ik wel of niet doorgaan met dit blog?
Facebook is zo lekker snel en gemakkelijk...... maar toch....
Ik mis het bloggen toch ook een beetje. Facebook is vluchtig op een blog kan je wat dieper op van alles ingaan.
Dan toch maar aanhouden dit blog?
Ik weet het eerlijk gezegd nog niet. Wel dat ik weer een weefseltje wil opzetten. Op mijn Davidje dit keer. Het geleende dobby getouw staat klaar om teruggebracht te worden.
Het zouden twee sjaals moeten worden op dezelfde schering maar elk met zijn eigen inslag materiaal. Dan hebben zoonlief en zijn vriendinlief elk hun eigen sjaal maar passsen ze toch bij elkaar.
Zou ik hier zomaar een verslagje van kunnen schrijven....... ;-)

Iedereen in elk geval een gezellige jaarwisseling toegewenst en heel veel creatief plezier in 2015.

3 opmerkingen:

Thea zei

Lekker doorgaan Marion

Groetjes thea

Anoniem zei

Hoi Marion, dat denk ik ook steeds maar mijn voornemen is om wel door te gaan en ook weer wat vaker te bloggen. omdat bij facebook alles zo tijdelijk is en ik met bloggen mijn foto's etc. gewoon kan bewaren. En je meer een jaarverslag hebt.
groetjes Giny

Jacq zei

Ik zeg doorgaan! Dank voor de leuke en leerzame en gezellige :-) ochtend.....