woensdag 20 november 2013

Breien en harp. Knitting and harp.

Laatst fietste ik door de stad naar mijn harp les en kwam ik dit tegen. Je moet even goed kijken.
Ja echt waar, ze liggen er echt.

Last week I cycled through town to my harp teacher and saw this. You have to take a good look. Yes. they are there. Can you imagine?

Inmiddels heb ik bijna een jaar harp les en ben ik begonnen aan 'The first Noël' uit dit boekje.
Leuk hoor. Nog flink oefenen en dan lukt het misschien om thuis een kerstconcert, bestaande uit één liedje, te geven hihi. Maar het is een heerlijk instrument en de klank is zo heel erg mooi.

I'm taking harp lessons for almost a year now and I started studying 'The fitrst Noël' from this book.
It's so nice. I still have to practice a lot and maybe then I can play my first Christmas concert at home, a concert of one song hihi. But I love this instrument and the sound is so very beautiful.


Vorige week was het ineens een paar uurtjes prachtig weer. Zonnetje, niet teveel wind en een breiwerk in gedachten. Dus wat doe je dan? Je stapt op de fiets en maakt een toertje naar Finlandia in Bergen. Daar kocht ik rode merino wol van Drops en fietste met een smile op mijn gezicht weer terug. Ziehier het resultaat. Het patroon heb ik op Ravelry gekocht.

Last week on a sunny afternoon I took my bike and cycled to Finlandia in a village nearby. I had a knitting project in my mind and bought some beautiful red merino wool from Drops. With a smile at my face I cycled back home. The pattern I bought at Ravelry.

En vandaag? Vandaag komt de kapper. Heerlijk.
Fijne week.
And today? Today I get  my hair done. Love it.
Have a nice week.

6 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Leuk Marion, finlandia, daar heb ik ook veel stapjes en herinneringen liggen, leuk dat ze nog steeds bestaan.

Thea zei

Wat leuk marion al die leuke dingen

geniet er van. Gr thea

Wilma zei

Wat leuk, die Alpaca's. Vooral hun vacht!!!! Ik heb nog wat liggen en dat gaat zeker gesponnen worden. Je breiproject ziet er spannend uit! Wat een mooi kleur rood. Het kerstconcert gaat er komen volgens mij. Klein beginnen, maar wie weet waar je eindigd.

groetjes Wilma

Anoniem zei

Du spielst Harfe !! Das ist so ein wunderbares Instrument ich liebe den Klang sehr.
Lieben Gruß Patricia

Margreet zei

Geinig om die Alpaca's daar te zien.
Geweldig dat je bezig bent met muziek. Prachtig geluid. En mooi breiwerk! Zoals altijd ben je lekker bezig.

Judy zei

I had to look twice at the photo because I didn't see the llamas or alpacas at first. I guess they are camping with their owners? :-) That sounds like a lovely afternoon with the cycling, the sights, and the knitting.
Hello from Idaho,
Judy