dinsdag 20 september 2011

Blog pauze. Blog break.

Jullie hebben het vast al gemerkt, ik heb een blog pauze.
Deze bevalt me prima en ik ga er dan ook nog even mee door.
Er zijn een paar blogs die ik (soms) blijf volgen, maar reageren...... zo af en toe.
En wat ik dan wél doe? Ik lees, brei, spin, weef, quilt, edelsmeden, koken, Frans leren, bindingsleer bestuderen en stalen daarvoor weven....... :-)
Maar ik kom terug!


As you may have noticed, I have a blog break (is that the right word for it)
It feels good and I'll continue it for a while.
Some blogs I keep reading (sometimes), but a comment.... every now and then.
What am I doing instead? I read, knit, spin, weave, quilt, silversmithing, cooking, studying French, studying  weave structures and weave their samples........ :-)
But I'll be back!

9 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Geniet lekker van je break. Ik verheug me erop te zien wat je allemaal in de tussentijd hebt gedaan!
Veel liefs xo

Anoniem zei

Ja hoor, kan ik helemaal inkomen... geniet er maar fijn van!

Gjeani zei

Behoorlijk druk met allerlei leuke dingen dus. En je hebt nog gelijk ook. Zonder internet meer tijd om te handwerken. (zou ik ook eens moeten doen.)
Wie weet kom ik je op de landelijke spin of weefdag nog eens tegen.
Tot ziens en geniet van de mooie dingen die je maakt.
Giny

Anoniem zei

Enjoy your creative break! I look forward to seeing what you've been up to when you return.

Evy zei

Zoveel te meer tijd om te Quilten... heel slim dus zo'n break af en toe. Wij wachten wel op je hoor.

In de tussentijd hebben Petra en ik juist een Blog gestart. Vangen we de stilte een beetje op ;)

Wilma zei

Geniet ervan! Ik kom je vanzelf weer tegen: live of via het web! Enne... het is geen verplichting! Dus doe waar je zin in hebt!

Judy zei

Sometimes it feels good to pull back in order to focus on being creative. Enjoy your break and I'll look forward to seeing your posts in the future!
Take care,
Judy

Sharon zei

I think a creative break is healthy - enjoy!

Corrieneeltje zei

Je hebt het druk met allemaal leuke dingen Marion, geniet er nog maar heerlijk van.
Liefs van Corrie