donderdag 11 augustus 2011

Keukendoeken. Kitchentowels.

Ik ben even van de sjaals en mijn quiltgebeuren overgestapt naar mijn geliefde Davidje. Nee, ik heb geen nieuwe liefde, deze is al oud.
Mijn geliefd Davidje is een weefgetouw! Van de nederlandse firma Louet en het type heet David. Vandaar.
Op dit getouw heb ik al een zeer lange tijd geleden een schering opgeboomd en laatst eens doorgeregen en aangebonden.... en toen een hele tijd weer niets.
Maar nu, kijk eens hier, de eerste centimeters zitten er weer in :-)

I fell in love again with my little David. No, don't worry, I love my DH no less then before ( even more than before :-).
My little David is a loom. A very pretty loom that is. from Louet, a Dutch company and the loom is called David. 
I'm finaly this wonderful loom again. This warp was on my loom forever and now I decided to weave it. And I love it! Again.

7 opmerkingen:

Thea zei

Wat moooooooi marion

Gr thea

Simone de Klerk zei

Mooi!!! Die van mij wordt steeds zachter van het gebruik (o: Nu vind ik zelfs afdrogen leuk, als ik jouw doek gebruik (o:

Wilma zei

Hoi Marion,

Wat ziet het er weer mooi uit! Je hebt er duidelijk zin in! Ik ben weer benieuwd naar het eindresultaat!

Groetjes Wilma

Anoniem zei

Ohh die werden aber schön!
LG Patricia

Jody zei

What a beautiful design!!
That looks like a perfect sized loom. I am determined to take weaving lessons and buy a loom :-)
Your weaving is very inspirational.

Corrieneeltje zei

Eerst lagen jouw doeken mooi te zijn in mijn kast, maar ik wilde ze vaker zien, dus moest ik ze gaan gebruiken en ontedekte ik wat een prachtige kwaliteit ze hebben. Een feest om te gebruiken, keer op keer en deze nieuwe zijn ook weer beeldschoon.
Ik ben totaal geïntrigeerd door je bollenafwikkelaar, wat een uitvinding! Ik kon ze alleen niet op de site ontdekken, je hebt vast de laatste gekocht ;- ))
Het was leuk om je laatst even te zien Marion.

Judy zei

What wonderful towels! It sounds like you are really enjoying your loom :-)