maandag 21 maart 2011

Weekend bij De Spinners. Weekend at The Spinners.

Dineke van De Spinners in Den Haag organiseerde voor de derde keer een textiel workshop weekend. Vier Engelse docenten waren naar Den Haag gekomen om ons van alles te leren. Ik had me ingeschreven voor spinnen, wacky fibres door Jane Deane. Je kon ook nog vilten, weven of verven met synthetische verfstoffen.

Dineke from The Spinners in THe Hague organised a textile workshop weekend for the third time. Four English teachers came to THe Hague to teach us ... a lot. I wanted to spin, again, and so I registered for the workshop wacky fibres by Jane Deane.

 Weven, Weaving.

 Verven, Dying.

Vilten, Felting.

We hebben heel veel geleerd en heel veel plezier gehad. Sommigen van ons, of waren we het toch allemaal hihi, hebben zich alweer opgegeven voor volgend jaar. Ik dus ook en ik kijk er nu al naar uit.
In een volgend berichtje zal ik meer laten zien van wat we gedaan hebben.

We learned so much and had so much fun. Some of us, or did we all ? LOL, registered for next year's workshops already. I did and I can't wait untill it is March again.
In a next post I'll show you more of what we did these two days.

4 opmerkingen:

Karin zei

Hoi Zus,

Lekker dat je zo'n leuk weekend hebt gehad.
Ik ben beniuwd wat je gemaakt hebt....ik hoor de verhalen nog wel ^-^

Groetjes, Karin

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je hebt weer een heerlijk creatief weekend gehad zoals ik lees.

groetjes Agnes

Judy zei

That looks like a lot of fun and a great learning experience. I'm looking forward to hearing what you learned!

Margreet zei

Marion, het was leuk je daar te treffen. Ik had mijn camera vergeten dus leuk om toch wat fotos te zien!