dinsdag 15 februari 2011

Aankopen! What I bought!

De Patchwork en quiltdagen én het creaweekend in Vijfhuizen is alweer voorbij.
Ik stond als hulpje op de crea afdeling en heb reuze plezier gehad, veel van de standhouders kennen we al jaaaaaaaaaren en het is leuk om elkaar dan weer te zien.
Omdat het creaweekend gelijktijdig met het quiltgebeuren plaatsvond én ik ook graag een steekje maak hebben we een stukje van de kraam aangepast..... jammer van de matige foto.

Last weekend was the craft fair and the quilting show. Because of the quilt show we made a small quilt corner at our stand (with all rubber stamps).
Mijn geld, dat ik dit weekend heb verdiend, heb ik uitgegeven op de patchwork kant hihi.
Mijn grote quilt was af dus mocht ik aan een nieuwe vond ik :-) En dat is de quilt die op de voorkant van 'Quilt en zo' staat.
Alles gekocht bij het Quilters Palet.
Natuurlijk ben ik nog bij mijn 'eigen' quiltwinkel geweest, De Dekenkist uit Bergen. Helaas hebben zij niet zo heel veel geweven japanse stofjes dus vandaar mijn uitstapje naar 'de buren'. Wel heb ik met veel bewondering én hebberigheid bij De Dekenkist naar de BABY-GO gekeken én een lapje voor mijn rood/wit verzameling gekocht.

The money I earned this weekend, I spend completely (and a little more to be honest) at the Quilt fair LOL.
I bought Japanese woven fabrics for the quilt at the cover of this Dutch quilting magazine. It's a Bom project and paper pieced. Yummie.
Maar nu is dan mijn gewone leven weer begonnen, sport, huishouden, vriendin die jarig was dit weekend en nog veel meer.

But now things are back to normal, sport, house keeping, a friend who had her birthday last weekend and manny things more.

O ja, ik heb ook nog een stapeltje stempels thuis als resultaat van dit weekend, maar die heb ik nog niet op de foto gezet :-( suf hè)

Oh, and I got quite a few new rubber stamps too this weekend :-), but I haven't made that picture yet.

4 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Welkom terug in de 'normale' wereld! Je zult het wel druk en gezellig gehad hebben!
Dat tijdschrift heb ik ook gekocht. En wat leuk, dat jij die quilt gaat maken op de voorkant. Staat wel op mijn wenslijst. Lijkt me so ontspannend en verrassend.
Ga je er alleen Japanse geweven stofjes voor gebruiken?

Judy zei

It sounds like you had a great time! I love the Japanese fabrics that you chose. I'm looking forward to seeing the quilt that you create!

Did I mention that the towels that you have at the top of your blog are quite nice--so colorful and cheerful?

Enjoy your day, Marion!

Sharon zei

Quilting seems to be infectious - more and more people seem to be bitten by the bug. I'm nervous. I love the quilts but I don't have time for yet one more hobby! And then there's rubber stamping......

Jossie zei

Je uitstapje naar de 'buren' was de moeite waard. Als ik zo naar je dienblad kijk, heb je jezelf behoorlijk verwend met schitterende lapjes. Zo mooi al die Japanse stofjes. Veel succes met je nieuwe project.