woensdag 26 mei 2010

One Flower Wednesday.

Ik doe mee met de 'one flower wednesday' groep. Dat wil zeggen; elke woensdag minstens 1 'bloemetje' en minstens 1 keer per maand uploaden. Moet te doen zijn, toch? Ik heb nog niet zo veel 'gepatchworked' en dus ook amper stash, gisteren ochtend in de tuin eerst een proefje gemaakt (want het lijkt leuk maar is het dat ook?) en in de middag naar De Dekenkist in Bergen gefietst. Mooie lapjes gekocht, er is nu een actie, drie meter kopen, vierde meter gratis, in wat voor samenstelling van stofjes dan ook. Daar heb ik dus gebruik van gemaakt. Dat begrijp je wel. hihi.

Proefjes, papier met print van de hexagonnetjes en de nieuwe lapjes.

I've joined the 'one flower wednesday' group or should I call it movement ;-)
This means; making one 'flower' every wednesday and uploading it at least once a month. Piece of cake, don't you think? :-)
I haven't patched that much yet so I hardley have any stash. Yesterday morning I sewed some and in the afternoon I took my bicycle and went to De Dekenkist in Bergen where I bought these lovely ones.

Vanmorgen hadden we spingroep (nee, niet de fietsen, wél de wielen) en daar heb ik ook nog wel wat leuks over te vertellen maar dat komt een andere keer.

This morning we had our spinning group together (no, not the bicycle, yes we did use the wheel) and there is a nice story to tell but that will have to wait for another post.

12 opmerkingen:

Karen zei

Look at you! You are off to a wonderful start. And, I love your new fabric.

MarianneP zei

Heerlijk he, al die mooie lapjes. Je wordt daar zo hebberig. Ik heb ook nog een half af flower project, zou mee moeten doen dan komt het misschien ooit af.Ik ga voor deze week vast de lapjes klaar leggen.....

Joan zei

VERY nice hexagons - your garden is begining well.

Anoniem zei

leuk he, die bloemetjes. je hebt mooie stof uitgezocht en 4 meter nog wel als ik het goed lees...dat worden heel wat mooie blommen

Marieke zei

Mooie bloemen hoor! En prachtig die lapjes!

martine zei

Leuk je bloemetjes maar ik vind alle andere dingen die je maakt ook erg mooi.
En ik heb weer een leuk winkeltje ontdekt.

Sharon zei

Spinning - bicycle. Hah!

Saskia zei

Heerlijk nieuwe lapjes kopen. En ach een eigen stash komt vanzelf. Die quiltwinkels zijn net snoepwinkels. En de Dekenkist in Bergen is een leuke winkel. Het zit wat te ver weg, ben er ooit eens geweest.
Je bloemen worden zeker mooi met die lapjes.

Annie zei

Leuke winkel he, daar in Bergen. Ik moet er bijna met afgewend hoofd voorbij, anders bezwijk ik voor de verleiding iets te kopen.
Het quilten heb ik even stilgezet: een mens kan niet alles, maar je brengt me wel weer op een idee met die mooie lapjes!

Joke zei

Leuk! Weer een bloemenmaakster erbij. En? Viel het je mee of tegen? Je hebt in elk geval een mooi begin gemaakt en leuke stofjes gekocht.

groetjes, Joke.

Wilma zei

Jij gaat een heleboel bloemetjes maken! De zomer komt eraan en er komen een heleboel woensdagen aan! Wat een goed idee trouwens! Ook voor mijn ufo's (unfinished objects) zou het geen kwaad kunnen als ik er af en toe eens eentje af maak. Je hebt ook hele mooie stof gekocht. Daar wordt je al blij van als je er naar kijkt!

berthi zei

Mooie aanwinst!