maandag 17 mei 2010

En ik weef! And I weave!

Rustig, vooral rustig weven. Ik hoop dat ik dan een regelmatige aanslag voor elkaar krijg en geen overgeslagen draden. Dat het technisch goed wordt dus.
Rustig is eigenlijk ook veel prettiger merk ik, wie zegt dat het morgen af moet zijn? Ik toch niet, toch.

I take it easy, I hope, this time weaving. I hope to get a even beat and no skipped threads. Technically alright that is. Easy is much enjoyable too. Who says it has to be finished today? I don't, do I.

Ik ben ook bezig met een sjaal van linnen/zijde voor op mijn nieuwe tweedehands ashford getouwtje :-) maar daar komen nog foto's van. Rustig aan, hihi.

I'm also working on a scarf linen/silk for my new secondhand ashford loom :-) I hope to have some pictures soon. Slow down, hihi.

4 opmerkingen:

Margreet zei

Marion, ziet er mooi uit. En ik ben het helemaal met je eens, rustig aan! Geniet van je weven.

Corrieneeltje zei

Ze worden écht prachtig Marion, die keukendoeken! Je quilt zal ook wel een succes worden vooral nu je het zelf aangegaan bent. Ik bestel alvast drie quilts bij je, ha,ha,ha, grapje hoor, doe jij maar lekker je eigen dingen en dan doe ik de mijne.
We gaan er weer van genieten en vooral heel rústig van genieten.
Liefs van Corrie

Sharon zei

Oh, I like them very much. I'm a stripe and plaid person so they appeal to me a lot!

sosolobi zei

echt schitterend. Trouwens die sjaal is ook geweldig mooi!!