dinsdag 23 maart 2010

Opnieuw! Again!

En dit is dus zoals ik het vooral niet wil.
And this how I don't want it.

Ik wilde het patroon eigenlijk onregelmatig over de kleurenbanen verspreid hebben, en ongeduldig als ik was heb ik niet goed gekeken toen ik met mijn weefprogramma bezig was. Het is ook niet precies in het midden, nee het is gewoonweg niet goed, dus er is maar één oplossing....... opnieuw (achter de computer, door de hevels, door het riet enz.................)

I wanted the pattern to be irragular to the coloured stripes, and as impatient as I was I didn't pay enough attention to my weavingsoftware I was working with. It isn't in the middle either, it just isn't right. So, there is only one thing to do............... again (at the computer, the heddles, the reed etc..............)

4 opmerkingen:

Gjeani zei

ik zie wat je bedoelt, ben ook benieuwd wat voor weefprogramma je hebt. Sterkte met afhalen en opnieuw beginnen.

Annie zei

Dat is het leuke van weven: je staat altijd voor verrassingen! Soms leuke, soms ook niet. Maar saai is het niet, meestal. Succes met de nieuwe pogingen!

Margreet zei

Het zou toch saai zijn als alles maar direct lukt? En zo kom je ook tot eigen ontwerpen. Benieuwd naar het vervolg :-)

Wilma zei

Helaas! Uithuilen en opnieuw beginnen luidt een gezegde, maar in jouw geval wordt het uithalen en opnieuw beginnen! Fijn weekend!