woensdag 16 december 2009

star exchange

Sinds enige tijd ben ik lid van de online guild. Dat is een groep mensen die spinnen, weven, vilten, breien en/of verven. Via het internet houden we contact, laten we ons werk zien en kunnen we online workshops volgen. Heel erg leuk allemaal. Een keer per jaar, rond deze tijd, is er een exchange en elk jaar heeft dat een ander thema, daar kan je je voor opgeven en dat heb ik dit keer ook gedaan. Het thema was 'star' en dat kan je ruim zien. Een hemellichaam of een hemels lichaam (marilyn monroe is immers ook een ster)
Ik mocht iets opsturen naar een dame in Frankrijk, dat is zo leuk aan deze groep, over de hele wereld zitten deelnemers. Het is een jaar of 4 geleden dat ik voor het laatst een zijden sjaal geverfd heb en het kriebelde al een paar maanden om dat weer eens te gaan doen. Maar dat komt er dan niet van zoals jullie dat allemaal wel zullen kennen. Dit was dus een geweldige reden om de spullen eens uit de diepte op te duiken en aan de gang te gaan. Ik vind het dus nog steeds leuk! De sjaal is inmiddels in Frankrijk aangekomen en de ontvangster is er blij mee.

En toen kreeg ik natuurlijk ook iets met de post.......

Een prachtige geweven sjaal. Rayon in zwart een een beige die goudachtig aandoet. Met een stermotief natuurlijk.
Mooi, zo ontzettend mooi. Ik ben er reuze blij mee. Vandaag komt onze spingroep weer bij elkaar (nee niet die fietsen) en zal ik de sjaal meenemen. Heerlijk he, zulke kadootjes. Dit jaar deed ik voor het eerst mee maar volgend jaar zeker weer want ik vond het heel erg leuk om te doen. En nee, het hoeft geen sjaal te zijn, ik heb al placemats, sieradentasjes, oorwarmers en meer van dat heerlijke spul op de website voorbij zien komen. Nu nog even mijn kleine verrassing voor de spindames fotograferen (komt later wel op dit blog) nog wat studderen in huis en dan stap ik om negen uur op de fiets.

Tot de volgende keer.

1 opmerking:

Corrieneeltje zei

Leuk hè Marion om mee te doen aan een ruil. Een prachtige sjaal maakte je en kreeg je en vooral het verrassingseffect is zo leuk!