maandag 16 maart 2009

spindagen den haag, knotsgekke kaarten en scrapdagen en zo meer

Begin deze maand was ik dus in Den Haag om spinlessen te volgen. Het was reuze gezellig en ik heb heel veel geleerd. Op de site van Dineke van De Spinners staan wat foto's. Ik kan nu katoen spinnen op een supported spindle en dat wilde ik heel graag kunnen.
Nu moet ik voor die cursus die ik doe ook katoen spinnen dus is het handig als dat ik dat dan ook een beetje uitdiep middels dit weekend. Want ik heb ook vanaf het katoenzaadje gesponnen, van lont en van de ruwe katoen zo uit de pluis zeg maar. Op zo'n indiaase charka (die Ghandi beroemt maakte, Ghandi het wieltje bedoel ik) en op een 'big wheel' . Ook geleerd hoe je wol kamt met de grote kammen en hoe met de 'diz' te werken. En dat allemaal in twee dagen.

Thuis gekomen ben ik eigenlijk alweer snel aan het inpakken gegaan want ik zou mijn zusje helpen op de knotsgekke kaarten en scrap dagen in Den Bosch. Ook reuze gezellig maar wel weer veel te doen en 4 dagen van huis. We sliepen in een B&B in Vlijmen en het is daar altijd goed verzorgd, een goed bed is wel lekker na zo'n drukke dag.

Zoals altijd hebben we daar weer veel plezier gehad. Ik heb veel ATC kaartjes geruild en aangezien het stempelvirus inmiddels ook bij mij heeft toegeslagen.......... Al 14 jaar ga ik met mijn zusje mee en al 14 jaar zeg ik dat ik niet ga stempelen. Drie weken terug heb ik deze belofte aan mijzelf verbroken! Het is zelfs zo erg dat mijn lief gisteren opperde er maar een kast voor te regelen zodat ik mijn nieuwe hobby kan opbergen (hij wil daar zelfs de woonkamer voor veranderen)..............

En dan zet ik mijn laptop aan en lees ik dat ik genomineerd ben voor de 'Kreativ Blogger Award'
door Weaverannie knits and spins.

...........en dat schept zo zijn verplichtingen, ik moet;

1 kopieer het logo van Kreativ Blogger Award in je blog.

2 maak een link naar de persoon die je nomineerde.

3 nomineer zelf 8 andere blogs.

4 geef daarvan de links.

5 laat een bericht achter op de blogs die je hebt genomineerd.

Dat is dus erg aardig maar ook veel werk. Ik ga dat wel doen maar of ik dat vandaag allemaal geregeld krijg weet ik niet.
De blogs die ik nomineer zijn;

1 dagelijkse draadjes
2 lapjes en zo
3 miekenoor
4 De Spinners
5 Creamalie
6 Corrie
7 Mathilda's blog
8 kant en scrap

Ik moet op jullie blog nog een berichtje achterlaten maar ik moet nu eerst 'moederdingen' doen. (zoon uit bed halen en zo)

5 opmerkingen:

Corrieneeltje zei

Hè, hè, daar ben ik eindelijk op je geroep afgekomen en wat een mooie award Marion, dankjewel!!!
De andere dames ook gefeliciteerd met de award!
Wat heb je het druk gehad en wat een gezellig dingen allemaal om te doen, mijn handwerkvriendin was ook in de Brabanthallen. Super dat adres in Vlijmen, wat een mooie foto's hebben ze op hujn site staan, lijkt me heerlijk om daar te logeren.
Maar zo'n man als die van jou die al meteen een kast voor je wil organiseren en zelfs het huis verbouwen voor je nieuwe hobby, nou díe verdient helemaal een award!!!

Marion B. zei

Hoi Corrie,

Ben ik helemaal met je eens. Mijn lief is ook echt mijn lief. Zelfs zonder die kast.

Anoniem zei

Dank je wel voor je kreativ award, ik voel me helemaal vereerd!

Wilma zei

Ik voel me er verlegen onder! Dank je wel voor je nominatie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er van sta te kijken dat ik hem gekregen heb en dat ik er ook niet goed raad mee weet. Versta me niet verkeerd: ik vind het ontzettend lief van je en ik ga mijn best (blijven) doen om hem waard te zijn!

Leigh zei

I can't spin cotton on a spindle, so you're ahead of me there! I am going to learn on a charka next month.

Congratulations on your award!