woensdag 26 november 2008

Hallo allemaal in dit druilerige landje,

Na een niet zo heel erg drukke maar voor ons super gezellige beurs in Rijswijk afgelopen weekend, kunnen jullie het nog volgen? Heb ik er alweer een paar doenige dagen op zitten.
We hebben inmiddels nieuw laminaat in de woonkamer liggen. Heerlijk als je weg bent als dat gebeurt moet ik zeggen :-)
En heb ik mijn zusje alweer een dagje geholpen met het opruimen van de boel. Nou ja, was het maar alleen opruimen. Wat een uitzoekerij zeg, en dan moet het ook nog allemaal op de website veranderd worden en weer opnieuw besteld. Pfffff, de eerstvolgende beurs in in februari dus we hebben nog even.

Ik heb hele leuke aankopen gedaan in Rijswijk want tegelijk met dat creaweekend was er ook een handwerkbeurs. Bij de Spinners heb ik wol gekocht. Zie het groen op de foto.














En bij Blossom Fibers heb ik spannend garen om te breien gekocht. Een heel dun zijden draadje met een roestvrijstalen kern, nou jullie weer! Het is van het merk HABU. Heel spannend allemaal. Een patroon voor een sjaal met dit garen staat op deze site www.purlbee.com/kusha-kusha. Een foto komt nog.


Ook ben ik de handgeverfde ketting op mijn getouw en ben ik deze aan het doorrijgen. Dit was een project van de weefkring Alkmaar, wat een kleurtjes he.

Ik ga nu verder met doorrijgen, tot de volgende keer.

1 opmerking:

Corrieneeltje zei

Ahum, nou ik weer??? Hier heb ik helemaal niets tegenin te brengen, prachtig garen met een metalen draadje erin, zoiets bedenk ik echt niet. Je bent wel flink druk bezig Marion en ik hoop dat je snel weer tijd vindt om met al je mooie garens aan de slag te gaan.