woensdag 20 juni 2007

kantje

De stof is zwart linnen met wat lycra, ik heb het nog niet gedragen maar het belooft prettig draagcomfort. het kantje is dus door mij geklost. Leuk hoor om dit soort dingen te doen. Ik vind het altijd jammer als het in mappen zit. Prachtig hoor, zo'n map met kant maar ik pas het liever toe. Oke, het zal slijten maar ik heb zo er meer plezier aan.



Ik ben ook bezig met sokken (wanneer niet) en deze keer op een rondbreinaald! Toen ik eenmaal met de hiel moest beginnen ben ik op gewone naalden overgestapt. Ik vond het toch niks. De tweede sok moest natuurlijk wel als de eerste en ik moet zeggen........jawel het gaat al een stuk gemakkelijker. Wel stap ik straks weer over op de gewone naalden want tja, twee dezelfde sokken is toch wel het leukst.

Laatst kwam onze spingroep weer bij elkaar en dat is toch steeds weer gezellig. Mijn spintol mee maar eigenlijk meer gekletst dan gesponnen. Wel mooie wol mee terug naar huis, een van ons heeft zelf schaapjes dus een pluk jacobschaap en een pluk wit-onbekend-schaap. Ik zal er een foto van maken. Nu weer even verder aan moeders haar patchwork deken.
groetjes.....

Geen opmerkingen: