zondag 8 april 2007

Geweldig deze hand, vinden jullie ook niet! Hij is van onze zoon ( 13 jr) hij heeft een voetballer van AZ ontmoet, helemaal geweldig. Mam, ik was deze hand niet meer!
Ach weet je, we maken er een foto van dan kan je hem gewoon weer wassen.
Zie hier de foto.

Het jasje van het vorige berichtje is inmiddels genaaid en verkocht....... Wel leuk hoor als dat zo voorspoedig gaat.
Het was reuze leuk op de Textiel Plus Dag, wat is daar veel te zien. En daar is dus oa dat jasje verkocht. Ik heb daar een, voor mij, nieuw materiaal gekocht bij 'Zijdelings'. Namelijk spunweb ga ik na de 15' april heerlijk mee aan de gang.

De sjaal die ik aan het breien ben van die 12 gesponnen schaapjes schiet al lekker op. Volgende keer misschien wel al op de foto.

Komend weekend is de Bijzondere Maten Beurs in Rijswijk. Voor de lange en/of brede mensen onder u een paradijs. Van schoenen(vooral die laarzen met grote kuitomvang) tot lingerie en van bruidsjurken tot motorkleding. Ook voor heren en kinderen.
Zie ook www.bijzonderematenbeurs.nl
Ons atelier staat daar natuurlijk ook met lekker veel jasjes. Keus genoeg dus.

Groetjes en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: