donderdag 8 april 2010

Hoesje voor mijn ereader en mijn ring is ook af! Sleeve for my ereader and my ring is finished too!

Eindelijk is het hoesje voor mijn ereader klaar. Hele andere kleuren dan de kleuren die ik in dit blogje liet zien maar dit vind ik nóg wat vrolijker en dat wilde ik graag. De vlinder knoop vond ik wel mooi passen in deze bloementuin. Het hoesje is helemaal rond én dubbel gehaakt. Achterin zit een plaatje plexiglas om de vensterplaat van mijn ereader te beschermen.

Finaly the sleeve for my ereader is finished. Completely different colours than I showed in this post but I think this is even more cheerful. (and Sharon, it doesn't show that well in this picture but I used some of that very thin metallic yarn together with the orange yarn) It has two layers all around and at the back I put a sheet of Acryl (we call that plexiglas) to protect the screen of my ereader.

En ook mijn eerste zilveren ring is af maar daarover meer op mijn andere blog.

Vandaag ga ik weer verder met weven, keukendoek 1 is inmiddels af. Ook heb ik nog wat te stempelen en heb ik gisteren jeansstof gekocht voor een broek. En een heelijk boek, zijde op mijn spinnewiel en een Alpaca workshop bij de online guild. Nee, vervelen hoef ik me niet. Hooguit omdat ik niet kan kiezen..........

And my first silver ring is finished but more about that at my other blog.

Today I'll start weaving again, kitchentowel 1 is finaly finished. But I want to do some rubberstamping too and I bought some jeans fabric to sew myself a pair of trousers and I have a great book, silk at my spinningweel and a Alpaca workshop at the online guild. No, I don't have to get bored today or maybe because I can't choose what to do......

2 opmerkingen:

Marianne P zei

Heerlijk die kleurtjes, ik hou daar wel van. ben je ook zo blij met je e-book? ik vind het heel handig. Hou ook van echte boeken, maar voor boeken die je een keer leest vind ik dit een oplossing.Die manier van haken is leuk, je kunt er ook leuke patronen in haken op http://www.tapestrycrochet.com/ staan leuke voorbeelden.

Marion B. zei

Marianne;

Bedankt voor je reactie, ik heb even gekeken op die website maar dat kattentasje in blauw/wit is natuurlijk ook erg leuk als ereadertasje...... en mijn ereader? Heerlijk. Ik heb twee flinke boekenkasten vol, echt vol en flink wat dozen vol met boeken en eigenlijk weinig ruimte meer. Nee, dit vind ik echt ideaal (en dat ik in bed geen leesbril meer nodig heb, ik vergroot gewoon het lettertype hihi) Ik heb een bebook one, als ik zo brutaal mag zijn; welke heb jij?