donderdag 20 augustus 2009

even een kort berichtje.........

Alleen de foto van de 'kippenkaart'. Dit is de kaart waar ik het in het vorige blogje over had. We komen ongeveer eens in de maand met een stel vrouwen bij elkaar om te spinnen ( nee, niet die fiets maar een spinnewiel) en deze keer zat ik in Den Haag en kon dus niet komen. Weer zo'n leuke gelegenheid om een kaartje te stempelen.
De stempel is van Penny Black en de achtergrond stempel is een oude van Artemio, Alletwee bij Karin gekocht natuurlijk. Zo langzamerhand beginnen mijn kaarten wat te worden. Behalve die ene die ik straks op het blog van de Stempelstudio ga zetten hihi.....................

Verder ben ik heel veel plannen aan het maken omtrent het Atelier en de zijden sjaals en zo.......... Ben ik bij Dineke in Den Haag geweest om drie dagen te weven................ en ga ik gewoon door met spinnen en breien...................Maar hierover komen de berichten nog.

Geen opmerkingen: