woensdag 27 november 2013

Breien. Knitting.

En inmiddels breit zij er lustig op los.
Nowadays Í'm knitting and knitting...
Van garen dat ik gesponnen heb garen brei ik deze col.
From yarn I spun,  I'm knitting this cowl.
 
En brei ik aan dit vest.  Het patroon is van Sweaterbabe en heb ik via Ravelry gekocht. Het is een goed verzorgd patroon.
 
And I'm knitting this cardigan. The pattern is from Sweaterbabe and I bought it through Ravelry. It is an exhaustive pattern.
 
 
 
En door al dit gebrei krijg ik trek! Trek in een breiworkshop! En dat kan!
 
Woensdag 15 januari 2014 komt

Katja de Graaf
in Alkmaar een workshop breien geven.
Opzetten en Afkanten.
 
Je moet natuurlijk al wel kunnen breien.
Deze workshop leert je de verschillende manieren van opzetten en afkanten
en hoe deze toe te passen.
Meer info volgt op mijn website.
 
En dan wil ik nog even opscheppen. Echt? Ja echt hihi.
Afgelopen week viel dit tijdschrift in de bus. Ik heb geen abonnement dacht ik nog maar ineens ging er een lichtje branden. Afgelopen zomer had ik een email ontvangen van ..... en zie hier het resultaat.
Het is een zoekplaatje maar ik ben zo blij als blik.
Pagina 76, onderste rij, vierde van links (op de onderste foto tweede van links) . Oké een vergrootglas is handig of je koopt gewoon het tijdschrift, errug leuk.
 
Last week I found this magazine at my doormat. A Dutch DIY magazine for the home. I don't have a subscription.... then I remembered an email I got last summer ..... And this is the result.
Page 76, bottom row, fourth picture from the left (second picture from the left at the bottom right picture)
Oké, you'll need a magnifying-glass but who cares. I know I don't haha.
 
En vandaag? Vandaag hebben we quiltbee. Heerlijk om elkaar weer te ontmoeten en bij te kletsen.
And today? Today I'm going to meet up with my quilting friends. Love it.
 
Fijne dag allemaal.
Have a nice day.




2 opmerkingen:

Katja zei

Ziet er weer goed uit, Marion. Dat vest is mooi! En leuk dat je mijn workshop noemt!
Tot in januari, Katja de Graaff

Judy zei

I like the colors that you're working with on the cowl that you're knitting. Hey, congratulations for being in the magazine-that must have brought a smile to your face :-)
Enjoy your visit,
Judy