dinsdag 13 april 2010

12 meter hadden we in Zeist.

12 meter! Twaalf meter stand hadden we in Zeist. Daar was het Art Specially stempelevent en we hadden het druk! Iedereen had het druk, en het was reuze gezellig. Een piepklein rondje voor openingstijd heeft mij 3 tekst stempels opgeleverd en verder ben ik maar niet gegaan want geld uitgeven is een makkie hier :-) Maar wat ziet de stand van zusjelief er goed uit he. Ik ben reuze trots op haar en vind het heerlijk om een dagje te komen helpen. Ik heb van zusjelief ook een stempellap gekregen en ga daar spoedig mee aan de gang maar dat zien jullie dan nog wel.
12 meter was our stand at the Art Specially rubber stamping event. It were two very busy days but we had lots of fun (and bought rubber stamps too but more on that later)

Er is ook nog gebreid, jazeker.  And I still knitted some too, o yes.
Met veel plezier ben ik aan dit patroon bezig geweest. Het materiaal heb ik bij Wolhalla gekocht en is Regia Cotton. Prachtig materiaal om mee te breien en het draagt heerlijk.                                    I knitted these socks and loved knitting it.  The yarn is Regia Cotton and I bought it at Wolhalla.                                   
Het patroon komt van Knitty en staat hier. Echt heel erg leuk om te doen. Inmiddels heb ik een nieuw stel op het oog maar daar moet ik nog kraaltjes voor kopen........                                                                               The pattern is from Knitty. I already have new socks in my mind but have to buy some beads first.....

Het weven gaat gestaag door, niet zo snel als ik zou willen vanwege alle andere bezigheden maar doek 3 komt vandaag wel af en doek 4 weeft snel omdat het weinig patroon heeft. Komt dus allemaal goed.
Margreet van www.woodyarn.blogspot.com vertelde over zwevende zelfkanten in een reactie op een eerder blogje. Inderdaad  ben ik imiddels zo snugger. Ik heb een dubbele draad aan beide kanten als zwevende zelfkant en inmiddles verzwaard met waterflesjes met 2 dl water. En ik maak gebruik van een end feed shuttle. Laatst op het workshop weekend bij De Spinners gekocht. Ik schrok even van de prijs maar het weeft werkelijk super, echt super. Ik ben er reuze blij mee.                                                                            

I keep on weaving but not as fast as I would like to, due to all kind of other things I like (or have to) to do. Margreet from www.woodyarn.blogspot.com told me about floating selvedges wich I just found out about.... and I am using my new end feed shuttle (I bought it at De Spinners), it weaves like a dream. I am very pleased with it.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Het was zeker druk op de beurs en de stand zag er echt prachtig uit.
Gr Agnes

Sharon zei

Finding one of your blogs that I can read is quite the challenge. It appears you also have an affinity for gem stones and beads. I wanted to respond to your author - Jonathan Safron Foer - I've only read his fiction. I'm not familiar with the book you mentioned and will have to look for it. I loved his other two books.