zaterdag 7 november 2009

ik ga gewoon zachtjes aan door.

Hier dan toch eindelijk de beloofde foto van de rode sjaal in wording. Ik denk dat ik op net even een meter zit en heb dus nog even te gaan. Ik spin die fantastische spintol redelijk vol, wind er een bolletje van en brei dit op. Dan weer de tol vol spinnen enzovoort. Een mens kan maar van de straat zijn.......

Ondertussen heb ik ook voor het blog van zusje lief http://www.stempelstudio.blogspot.com/ een kaartje gestempeld en ben ik volgende week van woensdag tot en met vrijdag op de Kreadoe in Utrecht.

We gaan onverwacht op visite bij 'oma' dus ik brei (jezeker) een einde aan voor vandaag.

Oh ja, Annie, ik heb er ook een................................. lees nu Anna Karenina. Een kluif maar ik houd wel van dit soort trage boeken. En wat handig en grappig toch om het van zo'n ereader te lezen. Ik heb de Bebook 6" gekocht.

Later meer.........................................................................................................

1 opmerking:

Annie zei

Leuk he, zo'n e-reader. Maar het leest toch wel wat anders dan gewoon een boek. Die pak ik toch sneller.
En ik vergeet steeds de titel van het boek dat ik lees...
Waarom is je avatar veranderd? Eerst een kruisje, nu gelukkig weer een ander figuurtje.
Mooie kleur trouwens, die sjaal!