donderdag 19 februari 2009

ben ik niet leuk bezig geweest?

Zoals jullie zien heb ik me wel vermaakt de laatste tijd. Het is zo verleidelijk als je een zusje met een stempelwinkel hebt .............................Ik heb de voorbeelden op de site van het merk van de stempels heerlijk nagemaakt (is ook de bedoeling van die site) met de spullen die ik heb natuurlijk maar het is ook heerlijk om op deze manier bezig te zijn. Gewoon doen wat er staat dat je moet doen.
Maar ik ben ook nog aan het breien, de wol van het vorige blogje is inmiddels omgevormd tot een rugpand en de twee voorpanden (het wordt een mouwloos jasje) zijn ook onderweg. Wat kan een mens toch genieten van een draadje of een papiertje.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi zus,

zo, jij bent een echte stempelaar aan het worden!
Maar Noortje en ik zijn nu aan het breien en haken.....dus...eh..misschien kunnen we straks ruilen van werk/hobby ;-)

Je moeder vond ze ook heel leuk.
Groetjes, Karin

Corrieneeltje zei

Nou wat leuk zeg! Een creatieve geest zoekt steeds weer nieuwe dingen ook. Ik kijk regelmatig op de site van Mary-Rein, is ook al zo mooi stempelwerk, er zijn heel veel blogs met dit werk te vinden.