Pagina's

dinsdag 13 mei 2008

Vermist Kehly

Dan nu iets heel anders, mijn nichtje Kehly (16 jaar) is vermist. Ze is weggelopen uit een instelling waar ze nog maar pas was. Deze instelling staat in het oosten van het land, tegen de Duitse grens. kehly is een leuke, gezellige meid maar heeft wel problemen/berperkingen. Ze gaat oa. voor plezier, doet daar alles voor en overziet totaal de gevolgen niet. Ze is dan ook ingestapt bij twee mensen in een wit busje (waarschijnlijk afgesproken werk).

Willen jullie alstublieft als je haar ziet meteen de politie ter plaatse of in Schagen (09008844) bellen? Mijn broer en schoonzusje zijn zo ongerust en wij, de rest van haar familie en vrienden ook.
Alstublieft, een extra oogje.
Marion, haar heel erg bezorgde tante.

4 opmerkingen:

Nelly de Bruijn zei

Wat afschuwelijk Marion. Ik woon in de Achterhoek en houd mijn ogen en oren goed open.
Sterkte...Nelly

Serena zei

Sterkte Marion; ik hoop dat je nichtje snel wat van zich laat horen. Ook ik zal hier mijn ogen openhouden (regio Zutphen / Arnhem) Je weet maar nooit.

Anoniem zei

Ik hoop dat gauw bekend is waar ze uithangt. Ik bekijk elk meisje in Rotterdam-centrum bij het winkelen. C-Steekjes, Constance

Anoniem zei

Ik begrijp je bezorgdheid, Marion, want 16 jaar is een lastige leeftijd - hopelijk duikt ze snel weer op!
Ik zal ieder meisje goed bekijken.
Sterkte voor jou + familie.
Betty