maandag 25 juni 2007

Mijn tigste paar sokken maar het eerste paar op een rondbreinaald. Tot de hiel........ ik was er niet echt blij mee dus vanaf de hiel weer gewoon met vier pennen. De tweede sok natuurlijk op dezelfde manier. Sokken klaar en al gedragen. Maar nu, omdat ik altijd wel een sok op de pennen heb (stel je voor dat ik me verveel) moest er toch weer een nieuw bolletje uit de voorraad gehaald worden en je gelooft het of niet maar toch weer op die rondbreinaald gezet! Het breien van die tweede sok ging namelijk al een stuk gemakkelijker. Vandaar.
Het kleedje voor op mijn toilet tafel, die plank in de kast je weet nog wel, dat is klaar. Ik ben er erg blij mee en zal morgen een foto maken. Nu wil ik natuurlijk wat nieuws borduren maar wat!!!! Inmiddels heb ik 10 ( erg he) dekservetten waarvan ik er 3 zelf heb gemaakt een lopertje en dit kleedje. Maar ik vind het zo leuk. Dus ga ik de komende dagen maar eens heerlijk door alle 138 handwerken zonder grenzen bladeren (ik mis twee nummers)
Groetjes uit een regenachtig Alkmaar.

2 opmerkingen:

odette zei

Wat een gezellige sok. Maar hoe komen die kleurtjes, ik zie maar 2 bollen blauw liggen.

Marion B. zei

hoi odette,
er horen inderdaad nog wat meer bollen bij. het is een patroontje van www.wolhalla.nl , onder het kopje 'kadootjes'. lijkt lastiger dan het is. groetjes marion.